Budowanie kursu online

Barbara Tomczak

Webmaster & Graphic Designer

Zamienimy Twoją wiedzę i doświadczenie w kurs online!

Wiedza to potęga! A jeśli masz wiedzę, którą możesz się podzielić, my zamienimy ją w potężny pasywny dochód dzięki własnemu kursowi online

Zbuduj kurs, zbuduj markę, zbuduj biznes! Zapewne myślisz teraz „czy budowanie kursu online jest warte czasu i pieniędzy?”

Nasze badania i doświadczenie mówią: tak!

Jeszcze przed pandemią COVID-19 kursy online wyprzedziły tradycyjną edukację we wszystkich aspektach. Ludzie szukają kursów online jako realnej opcji dla innych strumieni edukacyjnych. Nawet uniwersytety i szkoły na całym świecie zaczynają oferować więcej zasobów edukacyjnych online.Przyszłość edukacji nie leży w tradycyjnej klasiew szkole czy na salach konferencyjnych i wykładowych –  jest na komputerze stacjonarnym lub urządzeniu mobilnym, na którym już spędzasz większość dnia. Nie trzeba dodawać, że kursy online są teraz jednymi z najbardziej pożądanych. A patrząc na ten kierunek jest to idealny czas, aby złapać falę.

Teraz, gdy zainteresowaliśmy Cię stworzeniem Twojego własnego kursu online, przejdźmy do sedna i wyjaśnijmy po krótce, jak będzie wyglądała twoja droga do sukcesu.

Cała praca jest po Naszej stronie. Jedyny warunek: to Twój wkład merytoryczny.

Gdy masz już swój wspaniały pomysł na kurs, nadszedł czas, aby go zweryfikować. Nie przechodzimy od razu do następnego kroku i nie zaczynamy nakreślać i budować Twój kurs, dopóki nie wykonamy dokładnej analizy. Chociaż możesz mieć świetny pomysł, nie oznacza to, że przełoży się on na świetny kurs. Nie chcesz tracić godzin i energii na coś, czego ludzie ostatecznie nie chcą.

Skąd mam wiedzieć, jak zidentyfikować potrzeby odbiorców? Ty nie musisz, zostaw to - wszystkim się zajmiemy.

Kiedy prowadzisz badania rynku tradycyjnymi metodami, zużywasz czas i tracisz pieniądze, a rezultaty nie wnoszą zbyt wiele. Nasz zespół zbiera opinie konsumentów i przekształca je w jasne spostrzeżenia. Zbieramy informacje, które są podstawą sukcesu biznesowego. Nasze narzędzia pozwalają odkryć słabe strony odbiorców, zrozumieć problemy i preferencje konsumentów, porównać z konkurencją i pomóc zaplanować skuteczną kampanię marketingową. Dysponując taką wiedzą, tworzymy kurs online który jest kluczem do zaspokojenia potrzeb Twoich odbiorców.

Tworzenie konspektu jest najtrudniejszą częścią tworzenia kursu online. W tym miejscu decydujesz, jakie informacje będziesz udostępniać (a jakich nie) swoim odbiorcom,jakie lekcje będą zawierały poszczególne moduły i wiele innych.

Internet to wielki świat pełen pytań i odpowiedzi. O ile nie uczysz czegoś wyjątkowo rewolucyjnego, prawdopodobnie Twoje treści istnieją w takiej czy innej formie gdzieś w Internecie. Ale ludzie niekoniecznie płacą za informacje — płacą za przemianę.

Wartość kursu wynika z jego zdolności do przeprowadzenia Twoich potencjalnych klientów z punktu A do punktu B — od miejsca, w którym są teraz, do miejsca, w którym chcą być.

Najłatwiejszym sposobem na skonfigurowanie świetnego planu kursu jest ponowne wykorzystanie istniejących treści. Próba stworzenia zupełnie nowej treści od zera może być kolosalną stratą czasu, a wysiłek włożony w ten proces może nie być opłacalny. I w tym przypadku, nasz zespół ma ogromne pole do popisu. Tu pojawia się Twój wkład merytoryczny. Spójrz na swoje istniejące posty na blogu, artykuły, posty w mediach społecznościowych, przewodniki, oficjalne dokumenty i szkolenia. Weź swoje najlepsze treści i przygotuj je do przyswojenia w formie kursu online.Pamiętaj, że jest to jest etap zarysowania. Zbieramy szkieletową strukturę Twojego kursu i uporządkowujemy go w najbardziej przystępnym formacie.

Struktura kursu jest zaprojektowana tak, aby pomóc uczniom w osiągnięciu naturalnego postępu. Powinni nauczyć się elementów budulcowych, aby przejść od nowicjusza do eksperta.

Po wypełnieniu pustych miejsc w konspekcie nadszedł czas, aby zająć się tworzeniem kursu.

Tworzymy stronę, treść i udoskonal Twój kurs w najdrobniejszych szczegółach. Dodajemy interaktywne elementy, takie jak zadania domowe, karty pracy aby utrzymać zaangażowanie odbiorców.

Czas na premierę! Ale zanim to nastąpi, przygotowujemy cały grunt pod sukces.

Twój kurs online nie przyniesie Tobie (ani Twoim uczniom) wiele dobrego, jeśli nie będą mogli go znaleźć. Każdy udany kurs wymaga silnego planu marketingowego, aby go poprzeć.

Nasz zespół specjalistów tworzy materiały promocyjne z wyprzedzeniem, gdyż podobnie jak w przypadku sukcesu większości produktów, Twoje przyjęcie będzie w dużej mierze zależeć od początkowej fazy uruchomienia. Dopinamy wszystko w każdym aspekcie, aby przygotować Twój kurs na długoterminowy sukces!

Nie będziemy udawać, że tworzenie kursu online jest szybkie i łatwe, ale wiemy, że warto.

Barbara Tomczak

Webmaster & Graphic Designer

Chcesz zbudować własny kurs od podstaw? Masz pomysł na siebie, ale nie wiesz od czego zacząć? Porozmawiaj o tym z nami. Napisz wiadomość, a nasz zespół skontaktuje się z Tobą, aby ustalić termin spotkania. 

Sprawdź kolejne artykuły